Jeugdkamp Muziekvereniging Servaes

Blokhut De Roest Tipweg 11, Vorstenbosch

Voor alle jeugdleden van Muziekvereniging Servaes is er een kamp georganiseerd vol met leuke activiteiten! Deze keer slapen ze bij Blokhut De Roest in Vorstenbosch. Op de laatste dag, zondag 3 juni, is er een afsluiting waarbij de jeugd een speciaal concertje geeft. Ook de A-selectie van de slagwerkgroep treedt op met vlotte, swingende nummers. Het jeugdconcert begint om 12:30 uur en is voor iedereen gratis toegankelijk!

Donateursactie Muziekvereniging Servaes

Dinther Dinther, Nederland

In de week van 25 - 29 juni komen de leden van Muziekvereniging Servaes langs alle deuren in Dinther voor de jaarlijkse donateursactie.

Zomeravondconcert

De Muziekfabriek Abdijstraat 53, Heeswijk-Dinther, Nederland

Het einde van elk speeljaar sluit Muziekvereniging Servaes af met een zomeravondconcert waarbij alle orkesten en slagwerkgroepen het podium betreden. Deze editie vindt het concert plaats bij De Muziekfabriek. De toegang is gratis.

Laatste repetitie muziekjaar 2017-2018

Fam. Pouwels Hopveld 49, Heeswijk-Dinther, Nederland

Gezellige afsluiting van het muziekjaar 2017-2018. Dit keer in de tuin bij Ellen, Bart en Thijs Pouwels: Hopveld 49 in Heeswijk-Dinther

Serenade voor werelds bezoek bij Abdij van Berne

De Muziekfabriek Abdijstraat 53, Heeswijk-Dinther, Nederland

Via Abt Denis Hendrickx is bij ons een verzoek binnengekomen voor een optreden op zondag 29 juli. Het belooft een heel bijzondere dag te worden. Even wat toelichting: van 22 juli tot en met 4 augustus komt het Generaal Kapittel (algemeen internationale bestuur van de orde van de Norbertijnen ) bij elkaar. Elke zes jaar vindt zo'n vergadering plaats. Dit keer in Rolduc/Kerkrade. Op zondag 29 juli komt het hele gezelschap (120 norbertijnen; mannen en vrouwen) naar Heeswijk toe. Dit is een unieke gebeurtenis, want het is voor het eerst in de bijna 900-jarige geschiedenis van de Abdij van Berne dat het [...]

Vriendenconcert

Jumbo Muziek Festival Slagwerkgroepen

Dorpshuis Het Klooster Pastoor Clercxstraat 50-52, Zijtaart

Op zaterdag 3 en zondag 4 november a.s. (2018) vindt het muziekfestival plaats van de kring Veghel. Slagwerkgroepen, fanfare- en harmonieorkesten strijden om de felbegeerde Jumbocup. De A-selectie van de slagwerkgroep van Muziekvereniging Servaes speelt op zaterdag 3 november om 14.45 uur in Dorpshuis Het Klooster in Zijtaart. De prijsuitreiking is om 18:30 uur.