Muziekvereniging Servaes

Bloeiende muziekvereniging in Dinther, voor jong en oud!

Muziekvereniging Servaes is een vereniging van ruim 100 leden met een rijke geschiedenis in Dinther en haar omgeving. De vereniging heeft zich de laatste jaren sterk doorontwikkeld met een eigen verenigingsgebouw en heeft in de afgelopen twee jaar nagedacht over de toekomst van de vereniging.

Daarbij zijn samen de kernwaarden kwaliteit, plezier, samen doen, verbinden en vernieuwen gevonden, om uit te drukken wat we belangrijk vinden. We willen graag bereiken dat mensen met passie en betrokkenheid muziek kunnen maken!

De vereniging bestaat uit zes orkesten: het grote harmonieorkest wat speelt op het tweede divisie-niveau, het opleidingsorkest en het opstaporkest. Voorts is het slagwerk vertegenwoordigd in drie verschillende groepen: een C-selectie voor de starters, een B-selectie voor gevorderden en een A-selectie, wat speelt op het derde divisie niveau.