Oud-ijzer team en jaarlijkse oud-ijzer actie

Heeft u oud-ijzer of andere oude metalen liggen? Doneer deze dan aan Muziekvereniging Servaes. Wij maken muziek van oud-ijzer!

Oud-ijzer team

Het hele jaar door kunt u een afspraak maken met ons Oud-ijzer team. Zij halen op verzoek bij u thuis of op locatie oud-ijzer op. Wij zijn dit team zeer dankbaar voor hun tomeloze inzet voor de vereniging. Mocht u ook met een teveel aan oude metalen in uw maag zitten en u wilt dit aan onze vereniging doneren, bel dan naar John Doorenbosch (06 – 34 05 40 56). Of stuur een mail naar oud-ijzer@muziekverenigingservaes.nl en vermeldt uw naam, adres en telefoonnummer. Wij nemen vervolgens contact met u op om een afspraak in te plannen. U kunt ook een van de leden van Muziekvereniging Servaes aanspreken.

Jaarlijkse oud-ijzeractie

Ieder jaar in april organiseert onze vereniging een grootschalige oud-ijzeractie in Dinther. Dit doen wij al sinds 1962. Met een aantal tractoren, wagens met aanhangers en vrachtwagens trekken we er met veel leden en andere vrijwilligers op uit om deur aan deur het ijzer en andere metalen op te halen die de Dintherse bevolking door het jaar heen voor ons bewaart. U wordt van onze actie op de hoogte gebracht middels een huis-aan-huis mededeling.

We willen u hartelijk danken voor uw bijdragen, die voor ons weer een enorme steun in de rug betekenen. Dat het er vroeger anders aan toe ging, kunt u zien op onderstaande foto’s.

Harrie van Sleuwen, Hans van Zutphen
en ? op pad met paard en wagen.

Anno 2003 wordt er met ander
materieel gewerkt.