Oud-ijzeractie

Op zaterdag 7 april 2018 organiseert Muziekvereniging Servaes weer de jaarlijkse oud-ijzeractie in Dinther. Heb je bijvoorbeeld nog een oude pan of fiets liggen? Of heb je flink wat bierdopjes of blikken gespaard? Vanaf 09.00 uur komen we langs de deuren om alles te halen. Wat halen we op: Accu's Koper Loop Zink Aluminium Ijzer Roestvrij staal Draad en kabel Elektromotoren

Jumbo Jeugd Muziekfestival

Theater Markant Markt 32, Uden

Jumbo Jeugd Muziekfestival i.s.m. BZB. Vanaf 15:00 uur is het publiek welkom om te komen luisteren naar het openbare slotconcert. Het optreden begint om 15:30 uur.

Slotmanifestatie Windkracht 6

Gymnasium Bernrode

Op donderdag 12 april wordt het muziekproject Windkracht 6 afgesloten met een slotmanifestatie in de aula van Gymnasium Bernrode.

Concert bij De Kilsdonkse Molen

De Kilsdonkse Molen Kilsdonkseweg 4-6, Heeswijk-Dinther

Kom 15 april 2018 luisteren naar de harmonieorkesten van Muziekvereniging Servaes en Harmonie Cecilia uit Schijndel bij de prachtige locatie De Kilsdonkse Molen. Het concert begint om 14.00 uur, maar voor de beste plaatsen adviseren we u om 13.30 uur aanwezig te zijn. Programma: 14:00 uur - Muziekvereniging Servaes 15:00 uur - Harmonieorkest Schijndel

Bernhezer Solistenconcours

De Muziekfabriek Abdijstraat 53, Heeswijk-Dinther, Nederland

Dit jaar is de organisatie van het Bernhezer Solistenconcours in handen van Muziekvereniging Servaes. De veelal jonge solisten uit Heeswijk, Heesch, Vorstenbosch, Nistelrode en Dinther laten vanaf 11.00 uur hun talenten horen voor publiek. Wie gaat er dit jaar naar huis met de enige echte bokaal van het Bernhezer Solistenconcours?

Jeugdkamp Muziekvereniging Servaes

Blokhut De Roest Tipweg 11, Vorstenbosch

Voor alle jeugdleden van Muziekvereniging Servaes is er een kamp georganiseerd vol met leuke activiteiten! Deze keer slapen ze bij Blokhut De Roest in Vorstenbosch. Op de laatste dag, zondag 3 juni, is er een afsluiting waarbij de jeugd een speciaal concertje geeft. Ook de A-selectie van de slagwerkgroep treedt op met vlotte, swingende nummers. Het jeugdconcert begint om 12:30 uur en is voor iedereen gratis toegankelijk!

Servaes Doe Dag

De Muziekfabriek Abdijstraat 53, Heeswijk-Dinther, Nederland

Klussen, opruimen en schoonmaken De Muziekfabriek.

Donateursactie Muziekvereniging Servaes

Dinther Dinther, Nederland

In de week van 25 - 29 juni komen de leden van Muziekvereniging Servaes langs alle deuren in Dinther voor de jaarlijkse donateursactie.