Vooraankondiging Vriendenconcert
‘Friends for life’ 7  oktober 2018

Na twee succesvolle edities van het vriendenconcert ‘Friends for life’, organiseert Muziekvereniging Servaes op zondag 7 oktober 2018 een derde editie. Met dit vriendenconcert wil Muziekvereniging Servaes haar waardering uiten voor de belangrijke bijdrage die de vrienden leveren voor de vereniging. Met hun bijdrage ondersteunen zij het in stand houden van onze vereniging en het bevorderen van ons functioneren.

Het vriendenconcert ‘Friends for life’ belooft een gezellig concert met een divers programma te worden. Tijdens dit concert spelen zowel het harmonieorkest onder leiding van Adri Verhoeven als de slagwerkgroep onder leiding van Tonn van de Veerdonk een afwisselend programma. Beide orkesten zijn zich met volle overgave aan het voorbereiden op deelname aan het Jumbo Muziekfestival, een regionale concertwedstrijd op 3 en 4 november te Zijtaart. Beide orkesten brengen tijdens het vriendenconcert hun concertrepertoire ten gehore aangevuld met enkele lichtere muziekstukken.

Tijdens het concert zal een Ereleden-galerij gepresenteerd worden. Ereleden zijn mensen die zich buitengewoon hebben ingezet voor onze vereniging en hebben daarom een speciale plek binnen onze vereniging. Deze leden verdienen het om extra in het zonnetje gezet te worden. Dat doen wij door hen op te nemen in de Ereleden-galerij, welke een mooi plekje krijgt in De Muziekfabriek, het verenigingsgebouw van Muziekvereniging Servaes.

Naast alle vrienden zijn natuurlijk andere muziekliefhebbers en belangstellenden ook van harte welkom bij het vriendenconcert ‘Friends for life’. Kom en geniet onder het genot van een kopje koffie of thee en een worstenbroodje van onze prachtige klanken. Iedereen is vanaf 10:30 uur welkom in De Muziekfabriek, Abdijstraat 53 in Heeswijk-Dinther. Het concert begint om 11:00 uur. De toegang is gratis.