The Passion in Concert: praktische info voor bezoekers

Het is bijna zover: dit weekend voert Muziekvereniging Servaes 3x The Passion in Concert uit. Graag delen wij nog enkele praktische zaken voor komend weekend:

• Zaal open om 19.15 uur (vrijdag en zaterdag) en 13.45 uur (zondag).
  • Aanvang  voorstellingen om 20.00 uur (vrijdag en zaterdag) en 14.30 uur (zondag).
  • Fietsen parkeren in de daarvoor bestemde vakken bij de ingang van De Muziekfabriek (zie bordjes).
  • Auto’s parkeren op de parkeerplaats rechts van het Abdij van Berne of voor Gymnasium Bernrode (Zijlstraat).
  • Iedereen heeft een zitplaats in de zaal tijdens de voorstelling.
  • Het is vrije inloop van de plaatsen, dus NIET op basis van stoelnummer.
  • Gedurende de voorstelling (ongeveer anderhalf uur) is er geen pauze.
  • De bar is geopend van 19.15-19.50 uur (vrijdag en zaterdag) en van 13.45-14.20 uur en na de voorstellingen.
  • Er is GEEN pinautomaat aanwezig.

Wij hebben er al ontzettend veel zin in. Graag tot ziens bij één van onze voorstellingen van The Passion in Concert in De Muziekfabriek, Abdijstraat 53, 5473 AC Heeswijk-Dinther.