Betoverend Sprookjesconcert door Muziekvereniging Servaes

DINTHER – Op zondagmiddag 10 november 2024 neemt Muziekvereniging Servaes jong en oud mee op een magische reis door de wereld van sprookjes. Tijdens het Sprookjesconcert staan bekende verhalen en avonturen centraal. Het concert vindt plaats in De Muziekfabriek, Abdijstraat 53 in Heeswijk-Dinther. U bent welkom vanaf 13:30 uur en het concert begint om 14:00 uur. De entree is gratis.

De muzikale middag wordt gevuld met sprookjesachtige klanken van onder andere de avonturen van Pinokkio en Rapunzel, de duizend-en-een-nacht sfeer van de Fata Morgana en de wonderlijke reizen van Gulliver. Met optredens van het opstap- en jeugdorkest, de blokfluitgroep, het harmonieorkest, jonge slagwerkers en de slagwerkgroep biedt het Sprookjesconcert een gevarieerd programma. De muziek wordt ondersteund door meeslepende verhalen en beelden die de sprookjes nog meer tot leven brengen.

Dit laagdrempelige concert is geschikt voor de hele familie en biedt een unieke gelegenheid om samen te genieten van een muzikale middag vol betovering en avontuur. Kinderen worden van harte uitgenodigd om verkleed te komen als hun favoriete sprookjesfiguur. Dit zorgt voor een feestelijke sfeer waarin de fantasie tot leven komt. Naast het vermaken van het publiek wil Muziekvereniging Servaes via dit concert ook kinderen en hun ouders enthousiasmeren voor muziek. Wie weet, misschien inspireert het jou of je kind om een nieuw muzikaal avontuur aan te gaan bij onze vereniging!

Kom langs en laat je meevoeren in de sprookjeswereld van Muziekvereniging Servaes!