Rabo ClubSupport: Stem op Muziekvereniging Servaes

Rabo ClubSupport biedt een geweldige kans om lokale verenigingen en organisaties te ondersteunen in hun groei en ontwikkeling. Van 4 t/m 26 september 2023 kunnen Rabobank-leden stemmen op hun favoriete initiatieven via de Rabo App en raboclubsupport.nl.

Muziekvereniging Servaes

Muziekvereniging Servaes is al jarenlang een belangrijke speler in de kunst en cultuur scene van regio Oss en Bernheze. Met een rijke geschiedenis in het dorp Dinther heeft de vereniging zich altijd ingezet om muziek toegankelijk te maken voor iedereen. Nu willen we onze focus leggen op het aantrekken van jeugdleden om de toekomst van de vereniging te waarborgen.

Concerten en optredens

Een van de manieren waarop Muziekvereniging Servaes zich graag presenteert aan de gemeenschap is door middel van concerten en optredens. Deze evenementen bieden niet alleen een platform voor de muzikanten om hun talent te laten zien, maar ook een plek waar mensen kunnen genieten van live muziek. Concerten worden regelmatig georganiseerd in de regio Oss en Bernheze, waaronder ook in Dinther zelf. Het is een manier om gemeenschapszin te versterken en mensen te verbinden door middel van muziek.

Kernwaarden

Bij Muziekvereniging Servaes staan vijf kernwaarden centraal: kwaliteit, plezier, samen doen, verbinden en vernieuwen. Deze waarden vormen de basis voor alles wat de vereniging doet. Muzikanten worden gestimuleerd om te blijven groeien en hun vaardigheden te verbeteren, terwijl er ook veel nadruk wordt gelegd op het plezier dat muziek maken met zich meebrengt. Samenwerking staat hoog in het vaandel, zowel binnen de vereniging als met andere organisaties en verenigingen in de regio. Muziekvereniging Servaes gelooft dat muziek mensen kan verbinden en de gemeenschap kan versterken. Tot slot is vernieuwing een belangrijk aspect voor de vereniging, waarbij ze streven naar het blijven uitdagen en verrassen van het publiek.

Nieuwe muzikanten en vrijwilligers

Om onze doelstellingen te bereiken, is Muziekvereniging Servaes op zoek naar nieuwe muzikanten en vrijwilligers. Als je interesse hebt in het bespelen van een instrument of het ondersteunen van de vereniging op andere manieren, ben je van harte welkom om je aan te sluiten. De vereniging zorgt voor een warme en gezellige sfeer waarin jezelf kunt ontwikkelen en samen kunt genieten van wat muziek te bieden heeft.

Stemmen op Muziekvereniging Servaes

Als lid van de Rabobank kun je stem uitbrengen op Muziekvereniging Servaes tijdens de Rabo ClubSupport-periode van 4 t/m 26 september 2023. Jouw stem kan het verschil maken en bijdragen aan de groei van deze prachtige vereniging. Stemmen kan eenvoudig via de Rabo App of de website raboclubsupport.nl.

Laten we samen de jeugd aantrekken, concerten mogelijk maken en de kunst en cultuur in regio Oss en Bernheze versterken. Stem op Muziekvereniging Servaes en help ons onze kernwaarden van kwaliteit, plezier, samen doen, verbinden en vernieuwen te realiseren.