Rabo Clubsupport: Stem nu op Muziekvereniging Servaes!

De jaarlijkse Rabobank ClubSupport actie is gestart! In de periode van 27 september t/m 11 oktober 2019 kunnen leden van de Rabobank stemmen met een unieke code, die zij per post ontvangen. Ieder lid mag 5 stemmen uitbrengen op de verenigingen/ stichtingen, waarvan er maximaal 2 op dezelfde vereniging/stichting mag worden uitgebracht.

DUS GEEF JE STEM AAN
MUZIEKVERENIGING SERVAES!

Mogen wij op uw stem rekenen? Alvast van harte bedankt!
En vraag ook al je familieleden / vrienden of ze willen stemmen op Muziekvereniging Servaes!

Je kunt stemmen door op deze link te klikken: https://www.rabo-clubsupport.nl

Bestedingsdoel
Met onze deelname maken we kans op een bijdrage uit het door Rabobank Oss Bernheze beschikbare gestelde bedrag van maar liefst € 300.000,-.  Waar willen wij de bijdrage voor gebruiken? Voor podiumdelen. Want de jeugd heeft de toekomst! En dat mag gezien en gehoord worden. Muziekvereniging Servaes wil daarom muzikaal talenten vaker in eigen dorp het podium bieden. Om dat te realiseren hebben wij podiumdelen nodig. Met deze podiumdelen kunnen we ons verenigingsgebouw De Muziekfabriek ombouwen tot een prachtige concertlocatie in Heeswijk-Dinther.