Slagwerkgroep Muziekvereniging Servaes uit Dinther bestaat 60 jaar

Op zaterdag 18 mei 2019 organiseert de slagwerkgroep van Muziekvereniging Servaes uit Dinther een feestelijke avond genaamd ‘Oldies Back on Stage’ om het 60-jarig bestaan te vieren. Vanaf 19.00 uur is iedereen van harte welkom in verenigingsgebouw De Muziekfabriek om het glas te heffen op dit jubileum.

Tijdens deze avond zullen niet alleen de A-, B- en C-selectie laten horen wat zij in hun mars hebben, ook enkele oud leden van de slagwerkgroep nemen de drumstokken weer in handen om speciaal voor deze avond een knallend optreden te verzorgen.

Het belooft een gezellige avond te worden om mooie herinneringen op te halen onder het genot van muziek en een drankje. Het jubileumfeest ‘Oldies Back on Stage’ vindt plaats in De Muziekfabriek, Abdijstraat 53 in Heeswijk-Dinther en is toegankelijk voor iedereen. De entree is gratis.