Muzikale kerstmarkt door jeugd Muziekvereniging Servaes

Sinterklaas is nog maar net terug naar Spanje of de kerstman staat alweer gereed om zijn opwachting te maken. Zo ook tijdens de muzikale kerstmarkt van Muziekvereniging Servaes op zaterdag 15 december. Het belooft een sfeervolle, gezellige, creatieve kerstmarkt voor jong en oud te worden.

Na een succesvolle eerste editie van vorig jaar, heeft de jeugd van Muziekvereniging Servaes ook dit jaar de handen uit de mouwen gestoken om een muzikale kerstmarkt te organiseren. Een muzikale kerstmarkt is natuurlijk niet compleet zonder muziek. Onze jeugdige, muzikale talenten zullen zorgen voor herkenbare kerstmuziek. Onze twee jeugdslagwerkgroepen treden op. Ook zullen verschillende muziekgroepjes of solo-muzikanten een liedje spelen. Daarnaast komen danseressen van de Heeswijkse Balletschool van Willeke van Slooten een dans uitvoeren en komt zangeres Jip Cornellissen zingen. Ook het smartlappenkoor De Borrelnoten zingt een vrolijke kerstnoot.

Typisch winterse versnaperingen maken de sfeer verder compleet. Ook voor de kinderen is er van alles te doen. Zo kun je op de foto met de kerstman, of kom knutselen in onze knutselhoek of geniet van optredens onder het genot van lekkere warme chocomelk.

Tijdens de muzikale kerstmarkt steunen wij de CliniClowns. Heeft u thuis of op het werk nog oude mobiele telefoons liggen? Gooi deze niet weg, maar lever ze tijdens de kerstmarkt in bij de inzamelbox. Inzamelen is goed voor het milieu en met de opbrengst steunt u CliniClowns. Voor elke mobiel ontvangen zij een vergoeding van €3. Hiermee kunnen zij nog meer zieke en gehandicapte kinderen afleiding en plezier bezorgen!

U bent op 15 december van 15:30 uur tot 19:00 uur van harte welkom in ‘De Muziekfabriek’, het verenigingsgebouw van Muziekvereniging Servaes, Abdijstraat 53 in Heeswijk-Dinther. De entree is gratis.