Koor Prima Vista stopt

Vorig jaar heetten we Koor Prima Vista welkom als nieuw onderdeel van onze vereniging. Een mooi clubje enthousiaste meiden ging onder leiding van zangdocent Lieke Beirnaert aan de slag en hebben mooie uitvoeringen ten gehore gebracht. Toch hebben Lieke en het bestuur samen moeten concluderen om het nieuwe muziekjaar 2020-2021 niet opnieuw op te starten en het koor voorlopig te ontbinden. De reden hiervoor is dat het koor vanaf het nieuwe schooljaar na meerdere afmeldingen nog maar 2 koorleden zou tellen. Dat is echt te weinig om een koor te kunnen vormen. Uiteraard vinden wij het erg jammer dat er op dit moment niet meer koorleden zijn om een mooie groep te vormen. Wie weet in de toekomst! Via deze weg willen wij nogmaals Lieke en de koorleden bedanken voor hun inzet en enthousiasme voor Koor Prima Vista. En wie weet tot ziens!