Handen uit de mouwen: meld je aan voor de Servaes Doe Dagen

Tijdens de Algemene ledenvergadering is het voorstel gekomen om een Servaes Doe Dag te organiseren. Het enthousiasme was erg groot. Met de Beheercommissie hebben we bekeken wat gedaan kan worden om het behoud van De Muziekfabriek schoon en netjes te houden. We hebben een lijstje gemaakt wat er allemaal gedaan moet worden. Het zijn zeer  uiteenlopende activiteiten, van licht tot wat zwaarder werk, dus voor iedereen is er altijd een uitdaging. Voor de materialen en koffie/thee wordt gezorgd. We rekenen op ieders komst. Want zoals Adri tegen het harmonieorkest zei, “de samenhorigheid is groot, dat maakt een mooie vereniging van ons!”.

De Servaes Doe Dagen zijn op 3 ochtenden gepland:

• Zaterdag 23 juni; 08:30-12:30 uur
  • Zaterdag 7 juli; 08:30-12:30 uur
  • Zaterdag 14 juli; 08:30-12:30 uur

Laat z.s.m. via e-mail aan Marijke Strik  weten op welke dagen je wel/niet kan meedoen.

Meer informatie: Marijke Strik, namens de Beheercommissie, de.strikjes13@gmail.com.