Halloweenconcert 20 & 21 oktober 2023

Op vrijdag 20 en zaterdag 21 oktober wordt de Muziekfabriek omgetoverd in een heus spookslot waar feest wordt gevierd door heksen, tovenaars, spoken en ander gespuis. Op deze avonden neemt muziekvereniging Servaes je mee in de muzikale ‘onder’ wereld waarbij er een spannend verhaal wordt verteld waar echte heksen, tovenaars, spoken en ander gespuis in voorkomen en zullen zij onder andere nummers als de “Dance Macabre” (bekend van het spookslot in de Efteling) en “the Phantom of the Opera” (bekend van het optreden van Henk Poort en Floor Jansen in het tv-programma Beste Zangers) spelen. Het belooft een avond vol belevenissen te worden die begint op het moment dat je uit de auto of van je fiets stapt en eindigt nadat de laatste klanken hebben geklonken. Na afloop kan er worden nagepraat onder het genot van diverse brouwseltjes. Het concert start om 20.00 uur, vanaf 19.00 uur ben je welkom in de Muziekfabriek. Kaarten kosten € 10,= per stuk en zijn vanaf 1 september verkrijgbaar bij Cigo Paperpoint in HaDee, de Dagwinkel in Loosbroek of te bestellen via kaartverkoop@muziekverenigingservaes.nl.