Doneer oud ijzer aan Muziekvereniging Servaes

Ieder jaar in april organiseert Muziekvereniging Servaes een grootschalige oud-ijzeractie in Dinther. Vanwege de uitbraak van het coronavirus was dat dit jaar niet mogelijk. Wij kunnen ons voorstellen dat u nu oud ijzer of andere oude metalen heeft liggen waar u graag vanaf wil. Muziekvereniging Servaes heeft de oplossing: vanaf heden komen wij ‘op bestelling’ weer oud ijzer ophalen. Met uw donatie steunt u het harmonieorkest, de slagwerkgroep en de opleiding van Muziekvereniging Servaes enorm. Wij maken muziek van oud ijzer!

Oud ijzer team

Het hele jaar door kunt u een afspraak maken met het oud ijzer team van Muziekvereniging Servaes. Zij halen op verzoek oud ijzer of andere oude metalen bij u thuis of op locatie op. Dit team heeft vanwege het coronavirus vanzelfsprekend ook maanden geen activiteiten kunnen oppakken. Maar nu gaan ze weer op pad; natuurlijk met inachtneming van de coronamaatregelen.

Maak een afspraak

Heeft u oud ijzer of andere oude metalen liggen? Maak dan nu een afspraak met ons oud ijzer team. Dat kan door contact op te nemen met John Doorenbosch (06-34054056). Of stuur een e-mail naar oud-ijzer@muziekverenigingservaes.nl onder vermelding van uw naam, adres en telefoonnummer. Wij nemen vervolgens contact met u op.

Steun in de rug voor cultuur

Het in stand houden van Muziekvereniging Servaes en het behoud van cultuur in de kern Dinther, kan enkel met uw steun. Wij zijn u daarom op voorhand dankbaar voor uw zeer gewaardeerde bijdragen in de vorm van oud ijzer. Dat is voor Muziekvereniging Servaes een enorme steun in de rug.