Corona-update: Per 22 juni hervatting activiteiten + protocol

Goed nieuws: Vanaf a.s. maandag 22 juni (morgen dus!) gaan wij onze verenigingsactiviteiten in De Muziekfabriek hervatten! Dit geldt zowel voor onze slagwerkers als voor blazers. De gemeente Bernheze heeft hier ook mee ingestemd. Helaas mogen zanggroepen – en dus ons koor Prima Vista – nog niet van start vanwege de RIVM-richtlijnen.

Protocol Bescherming en Veiligheid bij hervatting activiteiten:

Hoe we onze verenigingsactiviteiten gaan hervatten en onder welke voorwaarden, lezen jullie in het protocol ‘Bescherming en Veiligheid bij hervatting activiteiten Muziekvereniging Servaes’. Lees dit allemaal goed door! Download hier de meest recente versie van het protocol: Protocol Bescherming en veiligheid bij hervatten activiteiten Muziekvereniging Servaes 25-06-2020 v2.

Voldoe je niet aan dit protocol, dan kan je de toegang tot De Muziekfabriek worden geweigerd. Mocht je vragen hebben, neem dan contact op met bestuurslid Ellen Pouwels, coördinator voor de gedragsregels en hygiënemaatregelen, via opleiding@muziekverenigingservaes.nl of 06-45486741.