Laden Evenementen

Ben jij lid geweest van de slagwerkgroep van Muziekvereniging Servaes (voorheen Harmonie Sint Servaes) uit Dinther? Meld je dan snel aan voor het speciale reünie-optreden!

Ter ere van het 60-jarige bestaan van de slagwerkgroep van Muziekvereniging Servaes wordt er een reünieconcert georganiseerd genaamd ‘Oldies back on Stage’.

Oud-leden krijgen de gelegenheid voor één avond de drumstokken weer terug in handen te nemen en back on stage te gaan! Daarnaast zullen ook de huidige slagwerkgroepen van zich laten horen en sluiten we de avond af met een vette afterparty. Iedereen is welkom om zaterdag 18 mei 2019 vanaf 19.00 uur in De Muziekfabriek het jubileum mee te vieren.

Ben jij ooit lid geweest van de slagwerkgroep? En lijkt het je wat om back on stage te gaan? Voeg je dan bij de speciale oldies-slagwerkgroep! Onder leiding van Tonn van de Veerdonk wordt er in 3 á 4 korte repetities iets leuks ingestudeerd voor het reünieconcert. Meld je vóór 1 maart 2019 aan bij Maurice Bissels via slagwerkgroep@muziekverenigingservaes.nl.

Deel dit evenement!