Verder hebben wij besloten alle repetities van groepen t/m dinsdag 17 maart a.s. te laten vervallen. De Brabantse Veiligheidsregio’s roepen voor een Brabantse aanpak tegen het Corona-virus op tot sociale onthouding voor 7 dagen. Dit geldt dus voor:

– Harmonieorkest
– Opleidingsorkest
– Opstaporkest
– Slagwerkgroep A-, B- en C-selectie
– Melodisch slagwerkgroep
– Blokfluitklas BLINK
– Koor Prima Vista

In overleg met ouders, de muziekscholen en hun docenten zal bekeken worden of de (individuele) muzieklessen al dan niet doorgaan. Meer informatie volgt.

Het bestuur houdt alle berichten over het coronavirus nauwlettend in de gaten. Mochten er vanuit de overheid maatregelen worden opgelegd die mogelijk onze vereniging nog meer raken, dan laten wij dat zo spoedig mogelijk weten. Zie voor actuele informatie over het coronavirus  de website van het RIVM.