Oud-ijzer actie2018-03-26T14:05:16+00:00

Oud-ijzeractie

Al sinds 1962 organiseert onze vereniging een jaarlijkse oud-ijzeractie in april. Met een aantal tractoren, wagens met aanhangers en vrachtwagens trekken we er met veel leden en andere vrijwilligers op uit om deur aan deur het ijzer en andere metalen op te halen die de Dintherse bevolking door het jaar heen voor ons bewaart. U wordt van onze actie op de hoogte gebracht middels een huis-aan-huis mededeling. We willen u hartelijk danken voor uw bijdragen, die voor ons weer een enorme steun in de rug betekenen.
Dat het vroeger anders ging kunt u zien op onderstaande foto’s.

Harrie van Sleuwen, Hans van Zutphen en
? op pad met paard en wagen.

Anno 2003 wordt er met ander materieel
gewerkt.

Ook door het jaar heen zijn er mensen actief die het ijzer ophalen als daarom wordt gevraagd. Dit zogenaamde Oud-ijzer team bestaat uit Gerard Barten, Wim Smits, Willy van Langen en John Doorenbosch. Wij zijn deze mensen zeer dankbaar voor hun tomeloze inzet. Mocht u ook met een teveel aan oude metalen in uw maag zitten dan kunt u bellen met Gerard Barten tel. 0413-291402 of Willy van Langen, tel. 0625136401 of mail naar oud-ijzer@muziekverenigingservaes.nl. U kunt ook een van de leden van de harmonie aanspreken.